Nuffnang Gadget

March 21, 2016

Cekodok Kentang Di Pagi Sabtu...

sejak Adik Zahfran dah setahun dua bulan ni, kak Alycia kena fikir pagi-pagi especially time cuti nak buat makanan apa...
biasa makanan tu mesti yang boleh di makan oleh Adik Zhafran dengan Abang Adam...
senang, tak payah nak masak lain-lain...

sejak Adik Zhafran pandai makan ni, semua makanan orang makan dia nak...
mam mam mam...
dia kata...

so, pagi Sabtu lepas gigihlah mama masak cekodok kentang untuk sarapan pagi...
kalau cekodok macam ni memang dia suka...
laju jer dia makan...

-- cekodok kentang cicah dengan sos sedapp woo --

-- amboi, berselera dia makan... Adik Zhafran memang teliti kalau makan, dia tak sepah-sepah. dia makan satu-satu sampai habis --


2 yang komen:

Maria Firdz said...

Sedapnya... Lama.tak buat...

Fai Nardir said...

Budak2 memang suka cekodok kentang ni.. Ank fai yg dh 3 tahun tu pun suka sgt cekodok kentang ni. Hihihi...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com