Nuffnang Gadget

March 8, 2016

Minggu Yang Tak Sihat...

minggu ni memang minnggu yang tak sihat sebab Kak Alycia demam + batuk + sakit tekak...
memang tak larat nak bangun...
nak buat kerja rumah pun tak larat...
baring jer + melayan si kecik Zhafran yang tengah melasak tu...
nasib en Ajip ada dia lah yang settlekan kerja rumah + uruskan makan minum budak-budak...

Zhafran pulak masih menyusu badan lagi dengan Kak Alycia...
walau pun kat taska dia minum susu botol, tapi bila kat rumah tetap carik macam jugak..
no susu botol haha...
tapi sebab mama tak larat + susu pun macam drop sikit masa demam tu, terus paksa dia minum susu botol jugak...

-- tu macam merajuk lah tu kena minum susu botol, terus bawak diri kat Abang --

nasib Zhafran dah pandai makan sendiri benda-benda yang fingger food...
fesyen dia makan tak comot...
dia makan perlahan-lahan sampai habis...
dia jarang sepah-sepahkan makanan...

-- tengok macam orang besar makan roti telor sambil tengok tab cerita Upin Ipin --

semalam pun sambung MC lagi 1 hari...
Alhamdulilah, harini dapat berkerja balik...
cuma Zhafran semalam dah start demam + batuk pulak ...
berjangkit dari mama lah ni...
terus cepat-cepat bagi ubat demam dan ubat batuk...
harap-harap tak melarat lah demamnya tu...



2 yang komen:

Azhafizah Md Nor said...

Semoga cepat sihat kak

adianiez AIDA said...

aida ni da masuk minggu ke3 tak sihat.
pagi semlm time gi melawat company, muntah dlm kereta hu hu hu...
terus demam semula :(

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com