Nuffnang Gadget

June 29, 2016

Kemas Bilik Anak...


oh ya, sempena Cuti Nuzul Al-Quran minggu lepas, dapat jugaklah kak Alycia ambil peluang untuk kemas bilik mainan anak-anak...
selalu hari biasa dapat kemas-kemas macam tu je...
ni dapat lah sapu-sapu habuk sikit, mop lantai dan susun barang-barang mainan diaorang balik ikut kategori...

kebanyakan barang mainan tu banyak Abang Adam yang punya...
Abang Adam ni jenis yang suka beli tapi dia simpan dan susun elok-elok...
dia tak rosakkan...
memang nampak dari kecik dia sayang barang-barang mainan dia...

so, sampai dah ada adik ni, banyak barang mainan Abang Adik Zhafran boleh pakai...
tapi Adik Zhafran pulak nampaknya jenis yang mainan sekejap lepas tu campak...
adoiiii, kontra betul nampaknya perangai budak berdua ni...

anak korang macam tu jugak ker...


1 yang komen:

nor nazliana said...

anak kita lg teruk hahha hari ni beli kereta esknya tayar dh hilang sabar je la..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com