Nuffnang Gadget

June 28, 2016

Pau Cendawan Viral Di Facebook...

memang sekarang tengah viral kan pasal pau cendawan yang femes di Bazaar Putrajaya...
Kak Alycia tak pernah pun jejak kaki kat Bazaar Putrajaya tu...
en Ajip je yang selalu pergi time balik petang dari ofis...
entahlah, Kak Alycia malas nak bersesak-sesak ni...

sejak dah viral ni, ada jugaklah en Ajip try nak pergi beli...
tapi tak sanggup tengok que tu...
tak taulah pukul berapa orang start beratur...

last-last Sabtu lepas baru en Ajip dapat beli...
tu pun beratur hampir 2 jam...

-- nilah rupa pau cendawannya. memang ada rupa cendawan kan --

-- dan ini rupa pau cendawan yang dah dibelah, isi cendawan berkrim didalamnya --

bagi pendapat Kak Alycia memang sedaplah...
paunya gebu...
dan inti cendawan berkrim tu pun sedap...
no wonderlah kan sampai jadi viral kat FB ;)


2 yang komen:

mama tisya said...

wah pau cendawan plak..unik..brp harga tu?

Nad MamaZN said...

penah pesan kat papazakwan soh beli kot berkesempatan. tp bila tgk kene beratur 2 jam, hmmm xyah la..ksian plak, nak balik jauh lg..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com