Nuffnang Gadget

August 10, 2016

Sarapan Dengan Sandwich...


sejak dua menjak ni teruja pulak tengok ramai yang share di IG dan FB tentang sandwich...
assorted sandwich ekkkk...
sampai ada jugak pakar-pakar masakan yang anjurkan kelas membuat sandwich...

so, Kak Alycia pun saje jer lah nak buat sarapan sandwich...
bawak bekal kat opis untuk Kak Alycia dan Abg Adam...

tapi kat rumah tu ada telor dan mayonis jer...
so, jadilah sandwich telor dan mayo ;)
sayur ada timun jer...

lagipun sandwich adalah salah satu menu sarapan pagi yang sihat yang boleh diamalkan...
lagipun nak buatnya senang jugakkan...

2 yang komen:

mama tisya said...

suka juga sandwich telor+mayo tp malas nk membuat haha

Normi Nieza said...

sdapnya..:)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com