Nuffnang Gadget

October 11, 2016

Masak-masak...

 Assalammualaikum kawan-kawan...
korang sihat, lama betul Kak Alycia tak bersiaran yer...
lama tak bersiaran tetiba pos pasal makanan haha...
stress tak korang tengok...

jom lah layan, sebab dah banyak sangat gambar makanan dalam henpon...
maklumlah sekarang akak dah join geng masak-masak ;)


Udang goreng kunyit feveret Abang Adam, bawal goreng, terung pipit goreng sambal dan teh o lemon...


ni pulak menu yang senang semua orang boleh makan...
sup ayam mesti ada sambal kicap dan sayur goreng ...
kalau goreng sayur wajib ada carrot sebab feveret Abang Adam...


spageti goreng ni feveret anak-anak Kak Alycia...
dan pau cendawan yang viral masa puasa haritu dah boleh dapat dah...
sebab kawan kak Alycia jadi agen kat sini....

ok, tu dululah...
nanti update lagi yer ;)


3 yang komen:

adda syuhada said...

sedapnya...

mama tisya said...

tk kesempatan lg nk try pau cendawan tu..skarang dh ada agent..senang la..dlu tgh viral..kt putrajaya je kn

Azhafizah Md Nor said...

Pau cendawan tu tak dapat² lagi rasa. =__='

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com