Nuffnang Gadget

December 2, 2016

Legoland - Tempat Wajib Dikunjungi Sempena Cuti Sekolah...

Sekarang dah tiba musim Cuti Sekolah kan...
mesti salah satu agendanya adalah pergi holiday...
tak kisah lah holiday kat dalam negeri ke luar negeri ke...
kalau ada bajet lebih apa salahnya kan ke luar negeri...

tapi kat dalam Malaysia ni pun masih banyak tempat yang boleh dikunjungi...

Legoland

Salah satu tempat yang wajib pergi...
tak payah lah plan ke Disneyland ke USS ke dulu...
pergi Legoland ni pun dah cukup menyeronokkan buat anak-anak...

Masa ni Kak Alycia pergi tahun 2014...
maybe dah banyak perubahan tahun ni...
dengar-dengar ada Ninja Go kan...
nak pergi lagi tapi tunggulah Adik Zhafran besar sikit...






check entry kak Alycia dia sini...



1 yang komen:

Azhafizah Md Nor said...

Belum pergi lagi..sobs sobs =__='

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com