Nuffnang Gadget

April 3, 2017

Bulan Rejab dan April ...


Alhamdulilah, minggu ni minggu pertama bulan April 2017...
dan harini dah 6 Rejab 1438 H...
bila masuk Rejab ni terus teringat tentang dah dekat nak Ramadhan...
baru lah Qekra terhegeh-hegeh nak ganti puasa hehe...
korang dah abis ganti puasa ??

Dan bila sampai April ni pulak ingatkan Qekra tentang bulan kelahiran Qekra...
eh, dah nak masuk 38 dah Qekra tau...
apa nak malu dengan usia...
semakin meningkat usia membuatkan kita semakin terfikir tentang nilai kehidupan...
berapa lama kita dah hidup...
cukup tak amalan...
smoga segalanya dipermudahkan...

Ok, tu jer nak cerita di hari Isnin ni...
tak nak cakap banyak harini pose hehe ;)


2 yang komen:

syawalsimpsons said...

minggu ramai yang berpuasa jugak ni...nak belajaq balik berpuasa sebelom ramadhan..bak kata maktok syawal ..kikikiki

Siti Rohaida Yusof said...

masa 1st rejab tak dapat puasa...mencoti lor pulok
~ Kisahsidairy~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com