Nuffnang Gadget

April 11, 2017

Pesta Buku Antarabangsa Putrajaya 2017 ...

Qekra sempat pergi ke Pesta Buku Antarabangsa Putrajaya 2017 yang berlangsung dari 28 Mac 2017 - 2 April 2017 di PICC Putrajaya....
tu pun semangat nak pergi sebab nak carikan buku latihan untuk Abang Adam...
sambil-sambil tu usha-usha jugak buku-buku cerita untuk kanak-kanak...
boleh tambah koleksi bahan bacaan budak-budak kat rumah...

nilah hasil borongan di Pesta Buku ;)
;
;

-- ada pulak Adik Zhafran nak jadi model hehe. maafkan lah yer --

Banyak buku Abang Adam...
buku Zhafran ada 1 jer tentang Binatang...
dam mama beli 1 Majalah RASA edisi terbaru tema Sajian Sihat...

Cukuplah buat tambah koleksi ;)


7 yang komen:

Siti Rohaida Yusof said...

banyak tu memborong buku..
~ Kisahsidairy~

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Best g pesta buku...rambg mata tgk novel..hehe
Tp bab parking...bersesak org ramai...tu suami tak bape nak g sana..hehe

Hafiz Hafizol said...

sampai 2 April je ke.
adoi dh terlepas event nie.
tahun lepas sempat gak pegi bawa anak-anak buah.. hehe

zira amani said...

bestnyaaa....lama dah tak pergi pesta buku...

NURUL AQIDAH AZAHAR said...

bnyk tu..best dpt borong mcm ni

syawalsimpsons said...

seronok dapat belikan buku untuk anak2...nampak bila beli..anak2 seronok guna buku tu

MommaVogueHD Noriza Abdul Rahman said...

Kami pergi time baru nak buka awal pagi tu. Memang lapang sangat. Rambang mata nak memilih buku

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com