Nuffnang Gadget

May 17, 2017

Wordless Wednesday | Hari Guru ...

 Setiap 16 Mei pasti diingat setiap tahun sebagai Hari Guru kan...
dulu-dulu masa sekolah sibuk nak bagi hadiah kat cikgu kesayangan..
now, turn Qekra pulak pilih hadiah anak-anak bagi kat cikgu...
untung cikgu sekarang, hadiah pun dah makin up hehe...

Nasib sekolah Abang Adam sambut Jumaat ni...
Adik Zhafran punya taska sambut harini...
nasib harini sebab semalam tak bawak apa-apa pun kat sekolah...
mama pulak yang lupa semalam tu 16 hb ...

so, malam tadi sempat lah mama bersama Zhafran buat kad khas untuk cikgu-cikgu di taska Zhafran...
Terima kasih cikgu yang jaga Zhafran dari usia 3 bulan sampai sekarang...
Qekra appreciate sangat...



2 yang komen:

Normi Nieza said...

alolo..cantiknya kad..:)

mama tisya said...

wah siap tampal2 gmbr ye..kreatif mama

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com