Nuffnang Gadget

July 17, 2017

Menu Di Pagi Raya...

ok harini Qekra nak update menu di pagi raya pulak...
kalau beraya di Kuala Pilah memang tak sah kalau takde lemang dan rendang...
memang itu menu wajib di pagi raya...

-- Rendang Ayam Campur Daun Puding --

ni memang rendang yang selalu mak mertua Qekra buat untuk hidangan di pagi raya...
rendang ayam ni di campur dengan daun puding...
orang Kuala Pilah, Negeri Sembilan memang tau rendang macam ni...

-- lemang --

Lemang ni memang biasa ada di pagi raya...
selalu mak mertua buat sendiri...
tapi tahun ni dia pun dah tak larat, so kitaorang beli jer...
tapi memang banyak jual kalau lalu jalan sepanjang ke Kuala Pilah tu...

-- rendang ayam, lemang dan kuh kacang --


2 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com