Nuffnang Gadget

August 21, 2017

Tak Nak Pakai Baju Taska...

Assalammualaikum shabat Qekra ;)
Maaf, lambat sikit Qekra bersiaran harini...

harini nak cerita kisah anak bujang kecik Qekra = Aliff Zhafran...
kat entry SINI Qekra pernah cerita kan Zhafran happy dapat almari Upin Ipin yang baru...

-- ni almari baju Upin dan Ipin dia --

start dari situlah sekarang ni dia tak suka baju mama pillih...
hari-hari lepas mandi @ sebelum mandi akan pilih sendiri baju nak pakai...

Tapi sekarang peel dia pagi-pagi nak pergi taska pilih baju sendiri...
tak nak pakai baju tshirt taska dah...
hari-hari cikgu cakap dia pergi sekolah pakai baju cantik haha...

-- Jumaat lepas siap berkemeja pergi sekolah --

Puas cakap baju ni baju jalan bukan baju school...
dia nangis-nangis nak pakai jugak...
ha, lantak lah situ, mama ikut jer...
malas nak bising pagi-pagi...
Wasup gambar ni kat papa dia...
papa dia gelak jer hehe...


1 yang komen:

Ann Ishak said...

bila nak bujang melaram :D

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com