March 28, 2018

Layan Makanan Lah Pulak...

Petang-petang dah nak balik ni Qekra buat entry makanan lah hehe...
selalu bila buat entry makanan ramai yang suka...
termasuk lah Qekra kalau blogwalking kat blog kawan-kawan...

Last week balik kampung...
dah last cuti sekolah kan...
saje nak kumpul adik-beradik dan anak-anak buah...

pagi tu sempat layan nasik lemak bungkus daun pisang ni dulu...
sedappp, terasa bau daun pisang tu...
ada sambal tumis, telor dadar dan timun...
tak ingat harga brapa RM1.50 kot...

Tengah hari tu pulak Qekra masak lauk tomyam ayam dan sambal udang...
sambal udang jer sempat snap ambik gambar...
lama tak buat sambal udang...
kalau ada petai campur petai lagi sedap kan kan...

tetiba tekak nak makan cheese nan...
eh yang ni Qekra ambik butter nan...
pakej dengan Ayam Tandoori...
takde pulak gambar ayamnya...
selalu kalau makan nan mesti tak habis...
portion makan berdua sebenarnya...

3 yang komen:

mama tisya said...

lapar ni tgk gmbr makanan tu sbb tk lunch td

Normi Nieza said...

sdapnya roti nan tu..:)

Mrs. A said...

Nampak cheese nan tu tetiba terliur la pulak

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com