July 3, 2018

Telor Masak Kicap. Siapa Suka?

Ni cerita semalam.
Dengan cuaca yang dingin-dingin ni Qekra rasa sel-sel otak tak boleh berhubung.
Tak boleh nak fikir nak masak apa.

Jadinya ini jer lauk yang jadi petang semalam.
Telor kicap, sambal bilis kentang goreng garing
Ulam timun dan buah lai.

Yang pelik lauk ni boleh tambah-tambah nasik pulak.
Siapa geng macam ni hehehe.

4 yang komen:

Normi Nieza said...

uii..sdap tu mesti bertambah makan.hihi.. qekra ni buat kerja mesti kemas dan teliti..tgk cara potong timun tu cantik je..hihi

mama tisya said...

fav..lauk2 camni la mkn nasi bertambah222

Shahida Dzulkafli said...

Kegemaran kami sekeluarga.. Lauk paling cepat masak..

Siti Rohaida Yusof said...

sep sikit qekra...mau tak pebret ni oiii...kalau dah muak makan benda lain,ni jugak yang dicari..hehehe

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com