Nuffnang Gadget

July 13, 2017

Durian Goreng...

ni entry masa bulan puasa haritu...

ingat lagi masa bulan puasa tahun lepas, Param Pasar Ramadan viral tentang Pau Cendawan...

tapi tahun ni viral pulak tentang Durian Goreng...


Qekra pun dapat rasa sekali...
tu pun hasben yang tolong belikan...
saje lah nak rasa sedap ke tak...

-- nilah durian gorengnya --

rupa maca durian crepe tapi digoreng...
kalau makan panas-panas tu sedaplah...
kat luar rangup pastu dalam isi durian cair...

kalau peminat durian ok lah kan ;)

Ada sesiapa pernah makan durian goreng?
korang beli kat mana?


6 yang komen:

Normi Nieza said...

xpernah jumpa lagi..:)

Ann Ishak said...

saya pun tak pernah jumpa lagi

syawalsimpsons said...

tak penah makan lagi

Nor Azimah said...

Dah sejuk ok lagi tak?

mama tisya said...

tk jumpa lg kt kl durian goreng yg sedap..pernh mkn yg sedap kt klate

Azhafizah Md Nor said...

menu rare ni. bakal viral nanti

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com