Nuffnang Gadget

July 25, 2017

Last Day Hari Raya...

Alhamdulilah, semalam 30 Syawal kan...
last day hari raya untuk tahun ni...
semalam pun ada jugak yang masih buat jamuan raya...
macam ofis en Ajip sambut jamuan raya semalam...

kebetulan dah semalam jamuan raya en Ajip, banyak jugak lah bawak menu raya kat rumah...
tapaw sikit sorang en Ajip cakap...
so, Qekra anak-beranak pun beraya lah jugak malam tadi kat rumah...

Ada satay, lemang, nasi impit, rendang, spageti bolognese...
tapi budak-budak pun makan sikit jer...
diaorang pun dah jemu jugak kot pergi mana-mana jamuan raya makan menu sama hehe...


3 yang komen:

Normi Nieza said...

sdap tu..jimat blanja..:)

Siti Rohaida Yusof said...

sekejap je rasa raya kan..tunggu tahun depan pulaklah nampaknya

Azhafizah Md Nor said...

jamuan raya paling seronok sebab banyak menu :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com