Nuffnang Gadget

July 18, 2017

Zhafran Si Peminat Kucing...

nak cerita anak bujang kecik Qekra ni...
dulu-dulu dia takde lah suka sangat dengan kucing...
eh dia dah panggil cat dah sekarang...

tapi sejak balik raya rumah Wan Pilah, lepas tu rumah Wan ada 3 ekor anak kucing...
terus dia suka dengan cat...
kalau balik kampung dari pagi sampai malam nak tido, tempat setia dia kat dapur nak duduk sekali dengan cat...
sampai Qekra pun tak dapat nak duduk depan layan tengok tv haha stress mama...

-- ni cantik jer dah bersiap pagi raya nak pergi masjid solat --

-- tapi sebelum pergi masjid sempat main dengan cat dulu --

lepas balik masjid, dah selesai acara salam-salam dan bagi duit raya...
dah macam ni dah rupanya...
;
;
;
;


samping dah hilang...
kopiah dah hilang...
dah duduk kat dapur nak main dengan cat...
ni pun Wan Pilah siap bentang carpet merah lagi nak bagi selesa Zhafran dapat main dengan cat hehe...

Notakaki Qekra : "Macam-macamkan ragam anak-anak bila balik kampung..."


3 yang komen:

Normi Nieza said...

alolo..pcinta kucing rupanya dia..:)

Siti Rohaida Yusof said...

kalau anak kita,nampak kucing lalu kat dia dah menjerit bagai nak rak

Azhafizah Md Nor said...

kita geng lah zhafran :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com