November 21, 2017

Kisah Si Kecik Zhafran...

Assalammualaikum semua ;)

Saje pagi ni Qekra nak celoteh pasal anak kecik Qekra Aliff Zhafran...
sekarang usia dia dah 2 tahun 11 bulan...
sekejap jer nak 3 tahun dah...

nampak jer badan kecik tu, tapi perangai dia Ya Ampun...
kuat membuli abang dia tu...
Sekejap dah gaduh sekejap dah gaduh...
pasal nak tengok tv, pasal rebut mainan, pasal nak tengok tab...

tapi yang Qekra perasannya Aliff Zhafran ni sejenis yang suka berlakon...
maksudnya kalau dia tengok cerita Upin Ipin misalnya dia hafal semua dialog kat tv tu...
siap boleh buat aksi lagi...
kalau ada adegan lawan-lawan, dia pun sama buat aksi tu...
siap paksa Abang lagi buat, tapi abang tak nak...
pastu gaduh haha...

Lagi 1 feveret dia Qekra perasan suka tengok bola...
pastu buat aksi main bola macam kat tv tu...
siap ada jatuh-jatuh bagai...

Ahad lepas bawak dia ke taman main bola...
suka bukan main dia...

-- aksi dah ada dah tu...

Dia sejenis yang takde kasut pun sebab tak suka pakai kasut...
biasa Qekra belikan sandal jer...
tapi nak main bola punya pasal siap pakai stokin dan kasut croc Mickey Mouse dia hehe...

-- ni pagi ni punya hal. Jumpa 2 biji kereta dalam beg mama --

Boleh agak tak siapa punya angkara haha...


4 yang komen:

Normi Nieza said...

mama bawk mainan g kerja eh..hehe

DrCat said...

nampak mcm tinggi orangnye :)

Siti Rohaida Yusof said...

panjang akal kan sekarang ni kan kak...sebaya dengan anak kita kak

mama tisya said...

xlama dh nk 3thn ..kejap je kn

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com