June 26, 2018

Raya Ke-2 Di Kuala Pilah...

 Assalammualaikum.
Salam 12 Syawal.
Qekra baru nak masuk hari ke-2 berpuasa hehe.
Harap-harap dapatlah habiskan 6 hari.

Oh ya, sambunglah cerita raya.
Raya ke-2 balik ke Kuala Pilah, Negeri Sembilan.
Kampung en Ajip.
Selalu kalau balik Kuala Pilah yang ditunggu-tunggu yelah masakan mak mertua hehe.
Rendang daun puding, tapi tinggal sikit jer sebab ramai yang datang masa raya 1st tu.
Nak ambik gambar pun tak dapat adeh.

-- Abang Adam dan Adik Zhafran. Dah siap nak balik rumah Wan Pilah --

-- posing dulu sebelum balik --

Sampai Kuala Pilah tak ke mana-mana pun.
Malam tu beraya rumah sedar-mara di area kampung.
Raya ke-3 baru berjalan ke rumah sedara-mara belah en Ajip di Seremban, Rembau dan Kajang.

-- posing dengan Wan pulak --

-- semua berjubah pemberian mak mertua yang balik dari umrah --

-- ni raya ke-3. Dapat berkumpul dengan family sebelah arwah ayah mertua --


5 yang komen:

ejulz said...

meriah raya kali ni. :)

mama tisya said...

kita lastday dh puasa 6 arini...hah rendang daun puding menu yg slalu qekra update kn

Normi Nieza said...

mkn ecem abg adam..:)

adianiez AIDA said...

rendang daun pudina...
tak pernah aida rasa lagi :)

Shahida Dzulkafli said...

Tak pernah jumpa lagi rendang daun pudina.. Macam manalah rasanya ye..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com